آشنایی با مقالات و پایان نامه های دانشجویی
نوشته شده توسط : سولماز
دانلود و استفاده از جدیدترین پروژه ها ومقالات در رشته های مختلف تحصیلی در دوره کارشناسی و ارشد در این وبلاگ

نمایندگان علوم اجتماعی

سلامی گرم و صمیمی به دانشجویان عزیز و کاربران محترم

 نماینده گروه علوم اجتماعی و اعضای محترمشان فرا رسیدن سال نو خدمت شما دانشجویان عزیز دانشگاه گلستان تبریک و سالی خوب و خوشی و همچنین پیشرفت تحصیلی برای شما دانش پژوهان آرزومند هستند . لازم به ذکر است که اگر مشکلات تحصیلی برای شما دانشجویان گرامی در طول تحصیلات پیش آمد به نمایندگان ورودی خود اطلاع دهید تا به مشکل شما رسیدگی و بر طرف شود.تا سالی خوب و بدون مشکل در تحصیلات خود داشته باشید. در کل هدف ما پیشرفت وسطح آگاهی شما عزیزان و خدمت رسانی است.لطفأ به این مورد در پایین وبلاگ توجه نمایید.

نمایندگان علوم اجتماعی

دانشجویان و همکار عزیز ما جهت خدمت رسانی به پیشرفت تحصیلی شما و  همچنین اگر دنبال موضوع خاصی هستید یا موفق به انتخاب موضوع نشدید با دریافت این پروژه ها در بهبود پیشرفت تحصیلی شما دوستان تلاش فراوانی انجام دادید و یکی از سایت ها خدمت شما دانش پژوهان معرفی می شود. تا نهایت استفاده و راهنمایی لازم در جهت انتخاب موضوع و تسلط کامل داشته باشید.

جهت دریافت جديد ترين مقالات و پروژه ها به آدرس سایت djkalaa.irمراجعه نمایید.لازم به ذکر است این سایت.تمامي فايل ها بصورت فایل ورد  مي باشد و قابل ويرايش به دلخواه مي باشند و تمام مطالب به صورت فارسي نام گذاري و دسته بندي شده و دارای  قابلیت جستجو سریع و آسان است.

دانشجویان گرامی جهت دریافت مقالات ، پروژه تحقیقی و پایان نامه ها درهررشته تحصیلی که هستید. به ادامه مطلب مراجعه کنید و با کلیک بر روی رشته تحصیلی خود به موضوعات خود سریع تر وارد شوید ودانلود نمایید تا مورد توجه شما کاربران ودانش پژوهان قرار گیرد.

در صورت تخفیف  30 درصدی مقالات و پروژه های دانشجوئی در قسمت (نظر بدهید) که برای شما فعال شده نام و مشخصات خود و همچنین ایمیل برای ما بفرستید تا به درخواست شما از طرف مدیر وبلاگ رسیدگی و کد مورد نظر از طریق ایمیل این وبلاگ برای شما دوستان ارسال شود .لطفأ نظرات خوبتان برای ما بفرستید.

با تشکرنماینده گروه آموزشی و تحصیلی علوم اجتماعی

                                                           (میلاد عبدا... آبادی)





:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید !

اول چت

با تشکر مدیریت چت روم